Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 18-10-2016

    Witam, Jestem po kolejnej piątej chemioterapii ale pierwszej Paclitaxelem w 6 dniu wystąpiło uczulenie odczyn zlewny na rękach i udach. Bóle grypowe o których lekarz uprzedził miałam były koszmarne, zmiany w jamie ustnej też mam jak po każdej chemii. Moje pytanie czy któraś z pań też miała podobny problem chodzi o uczulenie i jak sobie poradzić

    cały wątek

  • 13-08-2016

    Witam, I mnie dopadło to piekielne powikłanie po chemii - dosłownie stan jamy ustnej jeden ból , kwas i rana na podniebieniu. Mimo stosowania środków p/zapalnych Dentoseptu A, płynu do płukania recepturowego, płukanie skrzypem, picie wody, przyjmowanie Zeolitu na grzybicę mało co pomaga.Po pierwszej chemii Zeolit szybko zlikwidował biały nalot na języku teraz idzie opornie. Bardzo dobre wskazówki podała smokooka, chyba skorzystam bo ból jest dokuczliwy. Jedno jest trochę pozytywne ,że mogę choć trochę jeść . Ale męczący jest ten kwas w ustach niczym nie mogę go zniwelować. Może jakieś podpowiedzi macie Panie. Za odpowiedź będę wdzięczna.

    cały wątek