Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 03-10-2015

    Dziewczyny !! Skończyłam chemie i radioterapie. Nic się za bardzo nie działo ale teraz odczuwam bolesne mrowienie palców obu dłoni , czy miałyście taką dolegliwość ? A może słyszałyście o niej jak ją zminimalizować ? Bardzo mi to przeszkadza, dość że ból to jeszcze utrudnia mi to wykonywanie podstawowych czynności np. zapinanie guzika.

    cały wątek

  • 02-08-2015

    Krysiaka 2010 ja przeszłam całe 12 taxanów, dasz rade nie denerwuj się, gorzej mają te osoby, które przyjmują taxany co trzy tygodnie w zwiększonej dawce, mnie moja onkolog kazała brac na białe krwinki witamine B compleks i magnez, nigdy nie miałam odroczonej chemii, w tej chwili mam trzy tygodnie przerwy i czeka mnie radioterapia, drętwienie palców Ci ustąpi to jest stan przejsciowy, nie załamuj się ja na początku też myślałam, że nie dociągne do końca po 4 AC i 12 taksanach organizm jest bardzo osłabiony do tej pory w nosie pojawia mi sie krew.

    cały wątek

  • 23-07-2015

    Melduje, że kończe dzisiaj taksany i jeżdżenie 12 tygodni. Mimo uciążliwości cotygodniowymi dojazdami nikt mi nie powie,że branie taxanów co trzy tygodnie jest ok. Ja nie miałam żadnych skutków ubocznych. Trzymam za Was kciuki , przechodze na radioterapie w sierpniu.

    cały wątek

  • 30-06-2015

    USG nie jest miarodajnym wynikiem przynajmniej dla mnie nie było. Nie chciałabyś zrobic mammografii i to tam gdzie mają program wówczas gdy coś jest nie tak to prowadzą sami swoje pacjentki, masz wszędzie zielone światło, sami Cię kierują, nie płacisz za badania ani wizyty

    cały wątek

  • 13-05-2015

    Trzymaj się Dominiko, Ty dzielna dziewczyno!!!

    cały wątek