Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 07-07-2017

    Dziewczyny jestem na hormonoterapi. Ktoś tu pisał że jest zwykle stosowana 5 lat.A co potem? Bo powiedzmy że wszystko będzie ok,czyli żadnych nowych przezutow. No mam w kościach. I jeszcze 1 kwestia. Mianowicie strasznie wypadaja mi włosy mam ich po 4 m-cach leczenia połowę. Czy wypadna całkiem i czy idzie temu zaradzić, wspomoc czy coś. Proszę odpowiedzcie. Tomku help

    cały wątek

  • 03-05-2017

    braja- dziękuję kochana za uspokojenie mnie trochę, powiem o tym mojemu onkowi a na wizytę też pomysle.

    cały wątek

  • 03-05-2017

    Tomku a Ty co o tym sądzisz?

    cały wątek

  • 03-05-2017

    Rak piersi z przerzutami do kości. Terapia hormonami letrozol i zastrzyk zapomniałam teraz nazwę. Od 7 lat nie miesiączkuje bo usunięta macica i 1 jajnika. Dziś z nocy pojawiła się niewielka ilość krwi, dodam że mam jakby pieczenie cewki moczowej. Czytałam coś o możliwym zapaleniu jako skutek uboczny leku.Ale ta krew ?Niewiele bardzo tego ale jest. Od nowa jestem przerażona. Może ktoś o tym coś mi powiedzieć? Dzięki z góry .

    cały wątek

  • 17-04-2017

    Witam dziweczynki i Tomku.lek ktory dostaje w zastrzyku to denosumab.Przypomne ze lecze sie w Anglii ,nie znalazlam tu wpisu na jego temat .Czy ktos cos o tym wie prosze odpowiedzcie.

    cały wątek