Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 26-11-2015

    Jeszcze raz dziękuję za odzew i wsparcie, a Tobie Wandko za dodatkowe informacje, czuję że potrzebuję więcej ruchu a ten basen to tak mi najbardziej pasuje ze wszystkiego, wezmę sobie chyba z tydzień urlopu na podreperowanie zdrowia i więcej poćwiczę bo tak po pracy to nie ma siły bym się wzięła sama z siebie, a jeszcze dzieckiem trzeba się zająć... Pozdrawiam Was serdecznie i odezwę się przed badaniami żebyście kciuki za mnie trzymały

    cały wątek

  • 25-11-2015

    Dzięki za odzew ciężko mi się zebrać na jakikolwiek wysiłek chociaż wiem, że powinnam. Przed rakiem to bez problemu do pracy szłam piechotką, a teraz to w połowie drogi już mnie łapie zadyszka. Najbardziej to odczuwam te dodatkowe kilogramy, jak skończyłam chemię to już przestałam mieć te napady apetytu i chyba jem normalnie (tak jak przed chemią), ale brak ruchu daje o sobie znać i nic w kilogramach się nie zmienia. Jak wracam z pracy to padam jak mucha, zasypiam byle gdzie i tak mogłabym spać chyba cały czas. Od paru dni szukam stroju kąpielowego (korzystam z Waszych porad na portalu) i już nawet mam wybrany, boję się trochę kupować tak przez Internet ale te ceny w sklepach są koszmarne więc pewnie się zdecyduję. Pozdrawiam Was serdecznie i dużo zdrowia wszystkim życzę.

    cały wątek

  • 24-11-2015

    Ale wam zazdroszczę... właśnie mam wstrzymane podawanie herceptyny ze względu na wyrzutowość serca 40%, biorę tabletki na wzmocnienie ale na razie czuję się niespecjalnie. Myślałam, że te napady gorąca i osłabienie to po tabletkach hormonalnych, a teraz się dowiedziałam, że to przez osłabienie serca. Planuję się wzomcnić fizycznie, stracić trochę kilogramów, które zyskałam przy chemii, co myślicie o basenie, czy przy takim osłabieniu to dobry pomysł?

    cały wątek

  • 17-09-2015

    Jestem po pierwszym wlewie herceptyny (we wtorek), za trzy tygodnie następny (planowanych 18 podań), nie odczuwam na razie żadnych skutków ubocznych, wszystko jest w porządku. U mnie w szpitalu pierwsza dawka jest większa i zostaje się na jeden dzień na obserwacji na oddziale z tego względu spływa powoli parę godzin (chyba, bo jak zwykle w szpitalu przespałam cały pobyt - jak tylko widzę szpitalne łóżka i pościel od razu bierze mnie śpiączka).

    cały wątek

  • 17-09-2015

    Wróciłam właśnie od onkologa, wrzucam może się jeszcze komuś kiedyś przyda. Jednak nie mam brać Etruzilu, mam skierowanie na dodatkowe badanie krwi według którego później będzie prowadzona terapia hormonalna.

    cały wątek