Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 01-01-2013

    Dobrego 2013 roku oraz wszelkiej pomyślności dla wszystkich amazonek z forum, życzy Jola.

    cały wątek

  • 04-10-2014

    Ja też byłam ,ale nikogo nie spotkałam nie wiedziałam o spotkaniu pod pomnikiemszkoda....

    cały wątek

  • 05-09-2014

    Masza jestem pod wrażeniem zrzuconych kilogramów.Jak to zrobiłaś .Ja walczę z apetytem i przegrywam.Nie mogę przestać myślećo jedzeniu.Jestem coraz grubsza.Pozdrawiam.

    cały wątek

  • 25-07-2014

    cały wątek

  • 03-05-2014

    Dexterko im więcej czytamy tm więcej mamy wątpliwości.Ja biorę już 3 lata Nolwadex.Nie zwracam uwagi na objawy uboczne.Jak zaczynałam leczenie to także miałam ciągłe myśli o objawach ubocznych.A teraz podchodzę do tego ,że lek jak każdy inny.A jak dziewczyny biorą tabletki antykoncepcyjne przez parę lat .To myśliśz że te tabletki są takie obojętne dla orgaizmu. Poczytaj ulotki jakie mają działania uboczne.To się przerazisz.A tamosia trzeba pokochać,ruszać się przy zażywaniu ,czyli gimnastykować się.Pozdrawiam serdecznie.

    cały wątek