Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 26-10-2015

    Witam dziewczyny czytam wszystkie posty i stwierdzam że o tym czy któraś z nas dostanie stopień umiarkowany czy znaczny zależy od widzimisię lekarza orzecznika i od jego humoru w danym dniu, który może być lepszy a czasem gorszy. Dlaczego niema konkretnych standardów że kobieta po chemii lub po mastektomii otrzymuje obligatoryjnie stopień znaczy. A jest tak że jedne z nas dostają już w czasie chemii a niektóre po mastektomii a niektóre ani po tym ani po tym drugim. Piszę o tym ponieważ nie każda z nas od razu wie że takie coś nam się należy. Chce napisać teraz odwołanie bo dostałam umiarkowany i co mam tam napisać że wzięłam 8 cyklów chemii że wyłam z bólu, że nie mam piersi że zostałam pozbawiona kobiecości że krępuje się wyjść na ulicę przecież to wszystko jest w papierach. I to w imię czego mam się tak upokarzać 150 zł miesięcznie. Jestem zła i płacze już. Marne 150 zł. A podczas przelewu pieniędzy z OFE do ZUS zniknęło 6 mld zł. Dlaczego nas tak traktują ??????????????????????????????????placze:

    cały wątek

  • 27-06-2015

    Dziękuje za odp. marzusia Pozdrawiam

    cały wątek

  • 27-06-2015

    Dodam jeszcze ze biorę teraz steryd Dexametazon

    cały wątek

  • 26-06-2015

    Cześć dziewczyny mam pytanko wzięłam już 4 kursy AC i teraz mam 4 kursy Docetaxel .Pierwszy Docetaxel wzięłam i trzy dni byłam jak nowo narodzona ale dzisiaj bolą mnie mięśnie i stawy co to może być dlaczego taka nagła zmiana Można jakoś zaradzić? Czy to normalny objaw? Pozdrawiam

    cały wątek

  • 26-06-2015

    Cześć dziewczyny właśnie skończyłam 4 kursy AC i dwa dni temu wzięłam pierwszy kurs DOCETAXEL plus sterydy. Dwa dni czułam się jak nowo narodzona ale dzisiaj bolą mnie mięśnie i stawy czy któraś z was tak miała czy to normalny objaw po tych lekach. Wiecie może jak pomóc Pozdrawiam Kasia

    cały wątek