Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 22-06-2015

    Czytam i czytam i nie wiem co z moim rakiem i czego sie spodziewac, lek we mnie rosnie ogromny!, placze krzycze, nie moge pracowac nie wiem totalnie co dalej, bo lekarz wyjasnil mi ze wszystko beda wiedzieli po operacji i badaniu histopatologicznym...na razie wiem tylko ze to Her2-nowy, ekpressyjny negatywny hormonozalezny ma cos tam w opisie Score+1..co to znaczy? w nocy mam sny ze, ten rak wyglada jak blady Putin, otwiera usta i wymiotuje na mnie,....jezuu, w ciagu dnia czuje bol pod pachami, w piersiach, wszytsko mnie juz powoli boli....czy oni tylko przedluzaja zycie tymi terapiami o pare lat i po co to robia, czy w ogole mozna z tego wyjsc?.....jak zyc?

    cały wątek

  • 14-04-2016

    sorry nie mastektomia tylko histerektomia

    cały wątek

  • 13-04-2016

    Kochane moje!! glowa do gory z tym braniem prochow, pomyslcie tak: niektorzy biora srodki przeciwbolowe i zyja, pala tyton, pija, to my zazywamy tamoxifen klubowo, pewnie, ze to nas wykancza, psuje inne narzady, ale po to zyjemy, zeby troche sie tez popsuc, na cos musimy umrzec przeciez wazne sa te chwile teraz, jak je przezywamy z kim , w jaki sposob. Ciesze sie, ze was tu mam!! Nie myscie jaki to rak, jaki rodzaj jaki g2 czy g1...po prostu zyjcie, kazdy rak jest grozny czasem te niby wyleczone powracaja a czasem te zlosliwe bardzo zdumiewaja. Co do mastektomii, czylu usuniecia narzadow rodnych, to wyznam wam, ze mozna to juz dzis zrobic bardzo profesjonalnie przez pochwe, zdumiewajace prawda?..mi tak usunieto wlasnie macice. Troche to trwa zanim czlowiek dojdzie do siebie, ale to jest do przezycia

    cały wątek

  • 13-04-2016

    bylam z tymi bolami stawow u onkologa...i. stwierdzil, ze to moze byc niedobor witaminy D, bardzo czesto to wystepuje u kobiet i podczas brania tamoxifenu, szczegolnie na poczatku, gdy gwaltownie spada poziom estrogenu ( potrzebnego takze przy budowie kosci)...wtedy czuje sie caly szkielet normalnie. Badanie trzeba zrobic specjalne, nawet tutaj u mnie w Niemczech, tez za takie badanie trzeba zaplacic....i...okazalo sie, ze rzeczywiscie mam niedobor witaminy D. Odkad ja zaczelam brac, bole stawow i kosci sie znacznie zmniejszyly, do tego mam brac kwas hialuronowy i glukosamine, ktore usprawniaja budowe stawow....wierze , ze bol przejdzie z czasem, organizm podobno musi sie troche przestawic w czasie menopauzy i potem bedzie ok. Duzo ruchu jest dobrym antidotum na ten ciezki okres. Biegam codziennie 3 km pomimo bolu stawow, ale potem czuje sie jak nowonarodzona, szczegolnie psychicznie i te uderzenia goraca nie s atakie silne wtedy. Pozdrawiam was serdecznie!

    cały wątek

  • 29-03-2016

    ....ja biore tamoxifen od 20 dni, juz po dziesieciu dniach pojawily sie u mnie bole kosci, stawow, uderzenia goraca mozna jeszcze przezyc, ale te bole kosci to masakra, stan bilogioczny 100lat. Co z tym robic?

    cały wątek